У мобільному додатку ПриватБанк не завжди коректно відображається залишок на карті. Можливі також випадки видалення історії платежів. Чому виникає збій і як вирішити проблему?
Відгук про некоректну роботу мобільного додатка ПриватБанку з'явився на сайті Мінфіну. Автор коментаря розповів, що в його додатку став неправильно відображатися залишок коштів на карті. Дзвінок оператору не допоміг виправити ситуацію. Наступного дня була видалена історія платежів, починаючи з 10 лютого 2021 року. Чоловік переживає, що фінансова установа просто «замела сліди», а решту суми йому не повернули.
Що стосується виписки за потрібний період руху коштів на рахунку, то її можна отримати в будь-який момент. Для цього необхідно зайти в веб-версію Приват24, вибрати меню: Всі послуги - Послуги - Сервіс довідок - Створити довідку - Виписка. Далі слід вказати період, за який потрібна виписка і натиснути кнопку «Сформувати».
Нагадаємо, раніше стало відомо, що ПриватБанк відняв у жителів Дніпра сім земельних ділянок загальною вартістю в 8,8 мільйона гривень.