Today.ua

ПриватБанк може показувати неправильний баланс на карті: як вирішити проблему

У мобільному додатку ПриватБанк не завжди коректно відображається залишок на карті. Можливі також випадки видалення історії платежів. Чому виникає збій і як вирішити проблему?

Відгук про некоректну роботу мобільного додатка ПриватБанку з'явився на сайті Мінфіну. Автор коментаря розповів, що в його додатку став неправильно відображатися залишок коштів на карті. Дзвінок оператору не допоміг виправити ситуацію. Наступного дня була видалена історія платежів, починаючи з 10 лютого 2021 року. Чоловік переживає, що фінансова установа просто «замела сліди», а решту суми йому не повернули.

Відповідь ПриватБанку не змусив себе довго чекати. Спеціаліст банку нагадав, що у виписці в графі «Залишок після операції» відображається загальний баланс карти, яка не відображає витрачені клієнтом суми, але ще не списані банком. Списання коштів відбувається після того, як банк отримує емітент картки запиту на списання від банку еквайра, через термінал якого здійснювалась оплата. Щоб не виникало непорозумінь, слід орієнтуватися не на загальний баланс по карті, а на доступний, з якого відразу списуються заблоковані банком кошти.

Що стосується виписки за потрібний період руху коштів на рахунку, то її можна отримати в будь-який момент. Для цього необхідно зайти в веб-версію Приват24, вибрати меню: Всі послуги - Послуги - Сервіс довідок - Створити довідку - Виписка. Далі слід вказати період, за який потрібна виписка і натиснути кнопку «Сформувати».

Нагадаємо, раніше стало відомо, що ПриватБанк відняв у жителів Дніпра сім земельних ділянок загальною вартістю в 8,8 мільйона гривень.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ