Monobank викрили в тому, що він бере приховану комісію з грошових переказів, при цьому повідомляючи клієнту, що банк не стягує комісії. На це поскаржився один із клієнтів банку, з прикрістю виявивши, що гроші з нього зняли, хоча в повідомленні банку було написано, що комісії за переказ немає.
Клієнт банку коротко виклав суть проблеми. Він прив'язав до своєї картки monobank платіжну карту закордонного банку, поповнивши з неї картку monobank. При цьому у нього на екрані висвітлилося повідомлення, що комісії за цей грошовий переказ немає. Але, як з'ясувалося, банк зняв із нього комісію у розмірі 1,8%.
Дізнавшись про зняті гроші, засмучений клієнт звернувся у службу підтримки банку. Вивчивши його питання, звідти відповіли, що, виявляється, така проблема в них є: повідомлення видає невірну інформацію.
"На жаль, повернути комісію з 5.03.2020 немає можливості, тому що ця комісія прописана в тарифах банку", - відповіли чоловікові на його претензію.
"Я повинен дивитися в правила перед будь-маніпуляцією з картою? Я думав, можна вірити інформації на екрані", - обурюється клієнт у своєму пості, розміщеному в закритій групі monobank Community на Facebook.