У деяких клієнтів, які перейшли від своїх регіональних постачальників газу до "Нафтогазу", виникла переплата за газ. Люди хочуть повернути свої гроші або хоча би домогтися, щоб їх зарахували у нового постачальника. Чи можливий такий взаємозалік, розповіли в компанії "Нафтогаз".
Такі запитання, що стосуються переплати за газ колишньому постачальнику, непоодинокі у Facebook-акаунті компанії "Нафтогаз України". Адже багато споживачів газу вже перейшли на обслуговування саме в цю компанію, залишивши у колишнього постачальника якусь суму переплачених грошей. Тому питання щодо повернення коштів у них не надумане.
"Якщо у мене в "Лубнигаз" є переплата наперед, і якщо я перейду до вас, ці гроші пропадуть!" - непокоїться житель Лубен у коментарі до однієї з публікацій "Нафтогазу".
Щоби гроші не пропали, потрібно звернутися до старого постачальника, в даному випадку - у компанію "Лубнигаз", радить "Нафтогаз".
"Взаєморозрахунків між компаніями немає. Якщо Ви перейдете до газопостачальної компанії" Нафтогаз України ", Вам необхідно буде звернутися до попереднього постачальника і написати заяву на повернення коштів", - уточнили в коментарі "Нафтогазу".
"Звернись до "Лубнигаз", щоб перерахували залишок коштів на транспортування. Так все ж одна контора і їхні косяки", - порадив йому інший клієнт.