Today.ua

У “Нафтогазі“ розповіли, що робити, якщо клієнт переплатив за послуги колишньому постачальнику

У деяких клієнтів, які перейшли від своїх регіональних постачальників газу до "Нафтогазу", виникла переплата за газ. Люди хочуть повернути свої гроші або хоча би домогтися, щоб їх зарахували у нового постачальника. Чи можливий такий взаємозалік, розповіли в компанії "Нафтогаз".

Такі запитання, що стосуються переплати за газ колишньому постачальнику, непоодинокі у Facebook-акаунті компанії "Нафтогаз України". Адже багато споживачів газу вже перейшли на обслуговування саме в цю компанію, залишивши у колишнього постачальника якусь суму переплачених грошей. Тому питання щодо повернення коштів у них не надумане.

"Якщо у мене в "Лубнигаз" є переплата наперед, і якщо я перейду до вас, ці гроші пропадуть!" - непокоїться житель Лубен у коментарі до однієї з публікацій "Нафтогазу".

Щоби гроші не пропали, потрібно звернутися до старого постачальника, в даному випадку - у компанію "Лубнигаз", радить "Нафтогаз".

"Взаєморозрахунків між компаніями немає. Якщо Ви перейдете до газопостачальної компанії" Нафтогаз України ", Вам необхідно буде звернутися до попереднього постачальника і написати заяву на повернення коштів", - уточнили в коментарі "Нафтогазу".

Правда, лубенчанин засумнівався в тому, що колишній постачальник виявить готовність повернути йому переплачені кошти. Однак інший коментатор дав йому ще одну слушну пораду.

"Звернись до "Лубнигаз", щоб перерахували залишок коштів на транспортування. Так все ж одна контора і їхні косяки", - порадив йому інший клієнт.

Взагалі, з компанією "Лубнигаз" - окремий випадок. Тамтешній постачальник газу припинив обслуговувати своїх клієнтів через кримінальне провадження, яке відкрили стосовно нього. В результаті, всі клієнти "Лубнигазу" автоматично були переведені до постачальника останньої надії - "Нафтогазу". При цьому "Лубнигаз", як і раніше, надає послуги жителям Лубен та околиць із транспортування газу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ