Вже зовсім скоро в Україні почне діяти єдиний електронний квиток. Він буде дійсний для всіх видів громадського транспорту, принаймні- наземного. Це допоможе владі і перевізникам розумно організувати графіки і зупинки руху громадського транспорту.
Єдиний електронний квиток нині проходить пілотну обкатку в столиці. Однак уже незабаром його будуть запроваджувати у Львові та Маріуполі. А з початком літа це нововведення планують поширити й на інші міста.
Єдиний електронний квиток діятиме на залізниці, в автобусах і метро. Ініціатори його впровадження сподіваються, що це буде зручно як для пасажирів - в першу чергу, так і для перевізників - у другу. В перспективі він має стати "наскрізним", зв'язавши між собою всю транспортну мережу України. Пасажирам єдиний електронний квиток дасть можливість економити час і гроші. Їм не потрібно буде стояти в чергах, щоб оплатити свій проїзд. Виграти від цього повинні також перевізники і місцева влада. Завдяки використанню пасажирами єдиного електронного квитка влада матиме уявлення про те, які маршрути і в який час найбільш завантажені, а від яких взагалі можна було би відмовитися.
Крім того,у владі буде вичерпна інформація про те, в яких населених пунктах, можливо, потрібні додаткові зупинки або додаткові транспортні маршрути.
Популярні зараз
Зеленський зробив заяву про втрати ЗСУ у війні з Росією
Українців, які отримають “1000 грн Зеленського“ за кордоном, змусять повернути гроші
Зеленський готовий запросити Росію на другий Саміт миру
Десятки тисяч українських домогосподарств отримають грошову допомогу від ЄС
Крім того, влада зможе визначити, яка кількість пільговиків і як часто користується громадським транспортом.
"Можна буде контролювати перевезення, планувати поїздки і краще підлаштувати всі транспорти. Буде зрозуміло, яка частка приїжджих використовує громадський транспорт, які види громадського транспорту, в які точки їде", - говорить експерт з міського транспорту і мобільності Ігор Могила.
Нагадаємо, в парламенті зареєстровано законопроект №4383, який передбачає нову модель організації громадського транспорту. Він, зокрема передбачає відмову від маршруток.