Клієнти Ощадбанку скаржаться на неправомірну поведінку касирів банку, які різними шляхами намагаються змусити людей пенсійного віку купити страховку. Скарги надходять з різних куточків України.
Мешканка Києва написала на сайті Мінфін відгук про роботу одного з найбільших державних банків України - Ощадбанк. У коментарі жінка розповіла, що отримує маленьку пенсію, але при оформленні карти киянина касир попросила її заплатити 150 гривень. Тільки вдома жінка з'ясувала, що сама карта видається безкоштовно, а оплатила вона насправді страховку.
Не краща ситуація в відділеннях Ощадбанку і в Донецькій області. У місті Слов'янськ жінка прийшла зі своєю старенькою матір'ю в касу, щоб та змогла отримати гроші зі своєї пенсійної картки.
«Касир попросила мене відійти і почала агресивно втюхувати мамі страховку на 200 грн. Так, була запропонована і альтернатива - взяти долари. Оскільки мама відмовилася, касир сказав, що не видасть їй гроші в касі. Коли мама зажадала сказати, на якій підставі їй відмовляють, касир погодилася видати 5 000 грн (треба було зняти 6 000). Тому як страховку не купили», - пише обурена жінка.
Щоб вирішити проблему, дочка клієнтки Ощадбанку зателефонувала на гарячу лінію даної фінансової структури. Оператор відповіла, що обмеження в 5000 гривень встановлюється тільки в тому випадку, якщо гроші знімаються з рахунку без картки. Касир тут же змінила тактику і заявила, що у неї в касі була тільки така сума, тому видати більше, вона не могла.
«Але це неправда, вона наполягала на покупку страховки! Абсолютно нічого про те, що в касі у неї немає грошей, вона не говорила, поки від неї не вимагали пояснень з оператором гарячої лінії на дроті. Огидно, я такого днища ще не бачила, розводити пенсіонерів на 200 грн. Саме мерзенне заклад, з яким я стикалася, і разюче нахабна дівиця-касир, бреше і не червоніє», - описала свої враження після відвідання відділення Ощадбанку автор коментаря.
Нагадаємо, Ощадбанк відкрив по всій Україні центри для видачі кредитів на покупку нерухомості.