Клієнтку monobank шахраї обвели навколо пальця, змусивши її добровільно переказати на чужий рахунок всі свої заощадження. Свою аферу вони розіграли, як по нотах.
Клієнтка monobank вирішила зайнятися продажем парфумерії через сервіс OLX. Незабаром після того, як вона розмістила там оголошення, жінці зателефонував незнайомець і, представившись покупцем, заявив, що він придбає у неї партію її недешевого товару.
Та, оскільки у нього зараз немає всієї суми, то він готовий внести їй передоплату за товар, щоби таким чином "забронювати" його. Жінка погодилася на такі умови. Адже вона нічим, по суті, не ризикувала: її товар залишався при ній, а покупець вже готовий був внести за нього частину грошей.
Тоді покупець запропонував їй перейти за посиланнями, які він їй надіслав, на спеціальний платіжний сервіс. Нібито через нього він мав намір зробити передоплату. Там їй покроково запропонували ввести дані своєї карти monobank, в тому числі і захисні. Жінка це зробила.
При цьому начебто все обійшлося. Її гроші залишилися на карті, нічого нікуди не зникло.
Після цього "банкір" заявив їй, що спробу злому можуть повторити більш вдало. Тому він радив би їй не залишати гроші на тій же карті, а запропонував відразу випустити нову і переказати на неї всі свої заощадження, що й було зроблено. Таким чином, 94 тисячі гривень з її картки monobank опинилися на чужій карті.
Лише після того, як жінка переказала на нову карту всі свої заощадження, вона збагнула, що її просто віртуозно обдурили шахраї.
Клієнтка вирішила, за будь-яку ціну, повернути свої гроші. Вона звернулася в поліцію, і справу передали в суд, який підтвердив факт шахрайства. Зараз "банкіра" активно шукає слідство. Однак, що з цього вийде, невідомо.
А monobank, як і інші фінансові установи, не втомлюється нагадувати своїм клієнтам: не передавайте нікому даних по своїй карті. А для переказу коштів на вашу карту досить її номера.
Нагадаємо, клієнти скаржаться, що monobank знімає приховану комісію за переказ коштів, хоча в SMS-повідомленнях від банку пишуть, що комісія не знімається. У банку визнали, що у них дійсно повідомлення видає невірну інформацію, і пообіцяли виправити це в наступній версії додатку.