ПриватБанк блокує рахунки приватної компанії вже майже місяць. Через це компанія не може проводити ніяких фінансових операцій, в тому числі - переказувати гроші партнерам і виплачувати своїм людям зарплату. На свавілля фінустанови поскаржився клієнт банку.
"Ось вже 27 днів ПриватБанк не дає нормально працювати моїй компанії, і блокує рахунки, через уточнюючу анкету по власниках компанії", - пише клієнт банку на ім'я Aleksandr Ustinov.
Ще 25 січня вони відправили анкети з уточненими даними. При цьому банкіри їм заблокували рахунки, проте пообіцяли, що, як тільки перевірять анкету, так відразу і розблокують рахунок. Причому, зробити все це пообіцяли протягом доби.
"Пройшла доба, і час збільшився до 3 днів, потім стало 5, і потім стало 14. Нам дали 3 рази можливість розблокувати, 2 ми швидко витратили, тому що думали, що розблокують рахунки найближчим часом", - розповідає клієнт.
Популярні зараз
У 2025 році у всіх українських школярів буде безкоштовне харчування
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Через 14 днів, 9 лютого, їм повідомили, що потрібно знову подавати документи, бо у банку новий глава правління. При цьому компанії вже не стали давати три можливості для розблокування рахунків. І цього разу клієнтам вже навіть не обіцяють, що розглянуть їх заповнену форму швидко. Тепер кажуть, що потрібно чекати 17 днів.
"Просто чудово, тепер моя компанія, не може оплачувати і вести якусь фінансову діяльність вже протягом 27 днів !!! 27 днів, з вини ПриватБанку, у цей важкий час, я нічого не можу оплатити, не можу видати зарплату, хоч бери і закривайся !!! " - не приховує свого обурення клієнт.
Як з'ясувалося, Aleksandr Ustinov такий не один. Не лише його компанії ПриватБанк надовго паралізував роботу. У коментарі до його публікації інший клієнт банку написав, що його фірму банк "водить за ніс" вже три з половиною місяці.
"А нам причини не пояснили зовсім. І зовсім не сповістили. Просто в листопаді в клієнт банк ми увійти не змогли ... і ігнор повний звідусіль)))", - пише Олександру Устинову коментатор.
Нагадаємо, ПриватБанк дав поради своїм клієнтам, як протистояти телефонним аферистам, що намагаються розжитися грошима з їх банківських карток. Повністю убезпечити карту, звичайно, важко, але при цьому звести шанси шахраїв до мінімуму цілком можливо.